Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spot Welding Machine for Li-ion Battery Cells
Martinček, Martin
This article describes creation of spot welding machine prototype. Spot welding enables joining bigger number of Li-ion cells in order to create higher energy storage. Main objective of this article is to design diagrams and algorithms for the spot welding machine. Requirements to regulate current and minimize heat stress on battery cells are implemented in the solution.
Development and design of a modular battery box.
Rozinek, Josef ; Buday, Vladimír (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with battery pack problematic. In the first part, battery pack design is described according to cell selection, shape, size, type and interconnection configuration. Further on it describes the influence of these characteristics on battery pack performance and dependability. It covers battery pack thermal management and the influence on battery life cycle. The second part deals with practical battery pack design for Lithium-polymer cells. A calorimetric experiment is used to obtain the cell heat generation under discharging conditions that is subsequently used for CFD battery cooling simulation.
Nabíjecí stanice NiMh bateriových bloků
Pochylý, Vít ; Otáhal, Alexandr (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s vlastnostmi nabíjecích akumulátorových baterií a jejich nabíjení a na základě těchto získaných informací provést návrh nabíječe většího množství baterií. Návrh a s ním později spojená konstrukce nabíječe bude navržena na 6 bateriových bloků, které jsou složeny ze šesti NiHM nabíjecích článků. Znamená to, že nabíječ bude schopný nabíjet 36 těchto článků. Hlavní výhodou bude ovládání nabíječe pomocí mikrokontroleru, což bude umožňovat vhodnou volbu nabíjecího cyklu, zobrazení informací na displeji a ovládání pomocí tlačítek.
Bateriový box pro elektromobil
List, Jaroslav ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem bateriového boxu s lithium-iontovou technologií, pro co největší dojezd elektromobilu VUT SuperEL II. Na základě analýzy prostor elektromobilu a parametrů elektronické soustavy, byla navržena maximální velikost celé sestavy baterií 84s130p. Byly vybrány články 18650 s technologií NMC z důvodu velmi vysoké gravimetrické i volumetrické hustoty, která dosahuje 274 Wh/kg a 564 kWh/ m3. Celková nominální kapacita navržených bateriových boxů v elektromobilu činí 138 kWh. Celková gravimetrická energetická hustota navrženého boxu činí 215,6 Wh/kg. Umožňuje elektromobilu teoretický dojezd při spotřebě 14 kWh/100 km téměř 1000 km. Jednotlivé bateriové moduly bateriového boxu jsou řízeny pro optimální provozní podmínky pomocí BMS. Celková sestava je rozdělena na 5 bateriových boxů. Tyto boxy jsou vyráběny technologií ohýbaných svařovaných plechů ze slitiny hliníku EN AW 1050A a oceli 1.4301. Byly provedeny MKP analýzy pro ověření mechanické únosnosti navržené konstrukce. Práce se také zabývá návrhem bateriových modulů a jejich zapojením.
Electronic supercharger for Formula Student
Matoušek, Patrik ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
The main goal of this diploma thesis is to verify the application of the Electric compressor in the Formula Student monopost category. Diploma thesis is focused on the computational model and analysis of the combustion engine in the GT-POWER software. Outputs from this calculation are used for the design of the main parameters of battery pack. In the final part of the thesis, the monoposts with ordinary turbocharger and with the electric compressor are compared in the lap time simulation in the Autocross discipline.
Akumulátory elektromobilů
Huk, Vojtěch ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato rešeršní bakalářská práce se zabývá akumulátory elektromobilů. Samotný akumulátor se skládá z mnoha konstrukčních částí, které lze vyrobit z celé řady materiálů a poskládat mnoha způsoby. V první části této práce je vytvořen přehled vlastností akumulátorů, kterými by měl disponovat k dosažení požadavků na něj kladeným, a také způsobů naplnění těchto požadavků dostupných na trhu. Druhá část podrobně popisuje jednotlivé komponenty akumulátoru, včetně jejich funkce a provedení. Zvláštní pozornosti se dostává bateriovým článkům, popisuje a porovnává technologie v nich použité včetně grafického zobrazení.
Spot Welding Machine for Li-ion Battery Cells.
Martinček, Martin
This article describes creation of spot welding machine prototype. Spot welding enables joining bigger number of Li-ion cells in order to create higher energy storage. Main objective of this article is to design diagrams and algorithms for the spot welding machine. Requirements to regulate current and minimize heat stress on battery cells are implemented in the solution.
Electronic supercharger for Formula Student
Matoušek, Patrik ; Šebela, Kamil (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
The main goal of this diploma thesis is to verify the application of the Electric compressor in the Formula Student monopost category. Diploma thesis is focused on the computational model and analysis of the combustion engine in the GT-POWER software. Outputs from this calculation are used for the design of the main parameters of battery pack. In the final part of the thesis, the monoposts with ordinary turbocharger and with the electric compressor are compared in the lap time simulation in the Autocross discipline.
Bateriový box pro elektromobil
List, Jaroslav ; Kalivoda, Milan (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem bateriového boxu s lithium-iontovou technologií, pro co největší dojezd elektromobilu VUT SuperEL II. Na základě analýzy prostor elektromobilu a parametrů elektronické soustavy, byla navržena maximální velikost celé sestavy baterií 84s130p. Byly vybrány články 18650 s technologií NMC z důvodu velmi vysoké gravimetrické i volumetrické hustoty, která dosahuje 274 Wh/kg a 564 kWh/ m3. Celková nominální kapacita navržených bateriových boxů v elektromobilu činí 138 kWh. Celková gravimetrická energetická hustota navrženého boxu činí 215,6 Wh/kg. Umožňuje elektromobilu teoretický dojezd při spotřebě 14 kWh/100 km téměř 1000 km. Jednotlivé bateriové moduly bateriového boxu jsou řízeny pro optimální provozní podmínky pomocí BMS. Celková sestava je rozdělena na 5 bateriových boxů. Tyto boxy jsou vyráběny technologií ohýbaných svařovaných plechů ze slitiny hliníku EN AW 1050A a oceli 1.4301. Byly provedeny MKP analýzy pro ověření mechanické únosnosti navržené konstrukce. Práce se také zabývá návrhem bateriových modulů a jejich zapojením.
Nabíjecí stanice NiMh bateriových bloků
Pochylý, Vít ; Otáhal, Alexandr (oponent) ; Šteffan, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s vlastnostmi nabíjecích akumulátorových baterií a jejich nabíjení a na základě těchto získaných informací provést návrh nabíječe většího množství baterií. Návrh a s ním později spojená konstrukce nabíječe bude navržena na 6 bateriových bloků, které jsou složeny ze šesti NiHM nabíjecích článků. Znamená to, že nabíječ bude schopný nabíjet 36 těchto článků. Hlavní výhodou bude ovládání nabíječe pomocí mikrokontroleru, což bude umožňovat vhodnou volbu nabíjecího cyklu, zobrazení informací na displeji a ovládání pomocí tlačítek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.